پرستار بيمار پرستار بيمار

وبلاگ سوگند

استخدام پرستار در بيمارستان و منزل البرز كرج

پرستار بيمار در منزل در واقع حضور يك فرد باتجربه است كه با هدف افزايش رفاه و آسايش فرد بيمار و خانواده او ارائه خدمات مي كند.

ممكن است فردي در شرايطي باشد كه نياز به مراقبت و پرستاري در خانه داشته باشد. در اين موقعيت استخدام پرستار بيمار كه تخصص كافي در زمينه بيماري و هم چنين تجربه زياد داشته باشد و بتواند در پروسه درمان بيماري در منزل به فرد بيمار كمك و ياري دهد بسيار ضروري است.

افراد بسياري بدليل شلوغي و آلودگي محيط بيمارستان تمايل دارند كه روال درمان در منزل شخصي و در آرامش كامل انجام شود.

موسسه پرستاري مهرگان نو در جهت رفاه حال بيماران گرامي و خانواده هايشان خدمات اعزام پرستار بيمار در منزل را به صورت روزانه، ساعتي و شبانه روزي ارائه مي دهد.

پرستار بيمار در منزل چه خدماتي را ارائه مي دهد؟

وظايف پرستار بيمار در منزل، همانطور كه از نام آن مشخص است، مراقبت و نگهداري از فرد بيمار در خانه خود مي باشد. بطور كلي پرستار بايد تجربه و دانش كافي در زمينه بيماري مربوطه را داشته باشد.

دادن دارو به بيمار طبق تجويز پزشك معالج
بررسي وضعيت بيمار مثل چكاپ زمانبندي شده فشار خون
 تعويض پانسمان
انجام انواع تزريقات
 انجام فيزيوتراپي در منزل
تنظيم برنامه مراقبتي روزانه 
نظارت بر وضعيت بهداشت فردي بيمار
نظارت بر تغذيه بيمار و انجام توصيه هاي تغذيه اي با توجه به نوع بيماري
انجام تغذيه با گاواژ يا تغذيه وريدي
مراقبت از سوند بيمار و انجام سونداژ
مراقبت از زخم و بخيه بيمار
مراقبت از زخم هاي ديابتي
پيشگيري از زخم بستر و مراقبت از زخم بستر
تغيير پوزيشن دادن به بيمار براي جلوگيري از زخم ديابت
كمك به حركت و جابجايي بيمار و آموزش هاي لازم جهت چگونگي شروع حركت و استفاده از عضلات 
توجه به بهداشت روان بيمار
 گاها ممكن است بيمار يك سالمند و يا كودك باشد كه در اين حالت پرستار سالمند متخصص و آشنا به بيماري و يا يك پرستار كودك آشنا با موضوعات و بيمارهاي كودكان به منزل شما اعزام خواهد شد.

چرا از خدمات پرستار بيمار در منزل بايد استفاده كنيم؟
استفاده از خدمات پرستاري در منزل اين امكان را براي فرد بيمار ايجاد مي كند كه در منزل از احساس امنيت و آرامش بيشتري برخوردار باشد.
بيمار وقتي در خانه خود تحت مراقبت قرار مي گيرد، با سرعت بيشتري بهبود مي يابد و كيفيت زندگي نيز در او بالاتر خواهد بود.
از ديگر مزاياي استفاده از خدمات پرستاري در منزل، به صرفه بودن هزينه هاي پرستاري نسبت به خدمات بستري در بيمارستان است.
خانواده ها به صورت مستقيم از روند بهبودي بيمارشان مطلع مي شوند و همچنين پرستار با توجه به زمانبندي كه از سوي خانواده تعيين مي شود در منزل حضور پيدا مي كند
پرستار در منزل از چه بيماراني مراقبت مي كند؟

موسسه پرستاري مهرگان نو، كادر درماني و مراقبتي خود را با طيف گسترده اي از بيماران در جهت بهبودي و سلامتي آنان با سرعت عمل زياد و كيفيت عالي ارائه مي دهد.

 پرستاري و مراقبت از بيماران ICU
 پرستاري و مراقبت از بيماران CCU
 پرستاري و مراقبت از بيماران CVA
 پرستاري و مراقبت از بيماران CP
 پرستاري و مراقبت از بيماران MS و ALS
 پرستاري و مراقبت از بيماران جراحي شده
 پرستاري و مراقبت از بيماران در بستر 
 پرستاري و مراقبت از بيماران سرطاني
پرستاري و مراقبت از بيماران قلبي
 پرستاري و مراقبت از بيماران اعصاب و روان
پرستاري و مراقبت از بيماران پاركينسون ،آلزايمر
 
پرستاري از بيماران و سالمندان آلزايمر
بيماري آلزايمر نوعي اختلال در عملكرد مغز است كه توانايي ذهني فرد را به مرور زمان از كنترل خارج مي كند.

بيماري آلزايمر به تدريج پيشرفت مي كند اما سرعت تحليل اين بيماري در بين افراد متفاوت است. به عنوان مثال برخي از افراد در همان مراحل ابتدايي بيماري ، توانايي و قدرت انجام فعاليت هاي روزانه را از دست مي دهند اما برخي ديگر ممكن است در مراحل بعدي با اين مشكلات مواجه شوند.

مراقبت و پرستاري از بيماران آلزايمري نياز به تخصص و آموزش دارد. پرستار بيمار آلزايمري بايد شرايط مناسبي را براي فرد فراهم كند چرا كه تاثير مستقيمي در روحيه بيمار دارد.

پرستاري از بيماران و سالخوردگان پاركينسون
پرستار پاركينسون يك متخصص است كه مهارت هاي بسياري در زمينه كنترل بيماري و عوارض داروها و تنظيم آن جهت كنترل علائم و ديگر امور مربوط به بيماري دارد.

بيماري پاركينسون در صورت پيشرفت مي تواند وضعيت افراد را آسيب پذيرتر كند در نتيجه خدمات پرستاري به خصوص پرستار بيمار در منزل خدمتي مقرون به صرفه و بيمار محور است و تمامي بخش هاي مراقبت از فرد بيمار را كه نشانه كارآزمودگي نقش پرستار مي باشد را تداعي مي كند.

پرستار بيمار پاركينسون بايد برخي روزها در انجام كارهاي روزانه به او كمك كند و بقيه روزها فقط به او زمان بدهد كه كارهايش را خودش انجام دهد.

پرستاري از بيماران تشنجي
بيماري تشنج عبارتست از تخليه ناگهاني و عصبي سلول هاي مغز. تشنج در واقع تركيبي از تمام فعاليت هاي حركتي، حسي و رواني مغز است كه مي تواند تمام مغز يا بخشي از آن را درگير نمايد . پرستاري از بيمار تشنجي امري مهم و حساس است.

تشنج در دو حالت پيش مي آيد :

 به صورت منطقه اي و در يك قسمت از مغز درگير مي شود 

به صورت عمومي و در تمام مغز به يكباره ايجاد مي شود.

پرستاري از بيماران تنفسي
سيستم تنفسي يكي از حياتي ترين سيستم هاي بدن است كه بدون عملكرد مناسب، زندگي فرد را در معرض خطر قرار مي دهد.

اين سيستم به همراه سيستم قلبي و عروقي با انتقال اكسيژن به بافت ها و دفع دي اكسيد كربن از بدن، نقش بسيار مهمي در بقاي سلول ها و عملكرد طبيعي آن ها به عهده دارد.

امروزه با پيشرفت مراقبت ها لازم است كه پرستاران آمادگي مراقبت در مكان هاي مختلف من جمله منزل را در كليه مراحل بيماري داشته باشند.

موسسه پرستاري مهرگان نو با برخورداري از بهترين كادر پرستاري جهت مراقبت و پرستاري از بيماران تنفسي و با بهترين كيفيت به صورت شبانه روزي آمادگي ارائه خدمات را دارد.

پرستار شبانه روزي در منزل
پرستار شبانه روزي بيمار در منزل مراقبت و نگهداري از بيمار را به عهده دارد. لازم است پرستاري كه  از بيمار مراقبت مي كند، تخصص و تجربه كافي در زمينه بيماري مربوطه را داشته باشد.

هم چنين پرستار باتجربه مواردي را به طور منظم مواردي چك مي كند مثل:

دادن دارو به بيمار طبق تجويز پزشك معالج
 بررسي وضعيت بيمار مثل چكاپ زمانبندي شده فشار خون
 تعويض پانسمان
 تزريقات
 انجام فيزيوتراپي در منزل
پرستار بيمار رواني
بيماران اعصاب و روان يكي از گروه هاي مهمي هستند كه نيازمند دريافت خدمات مراقبتي و پرستاري در منزل مي باشند و هم چنين لازم است فرد پرستار دانش كافي و مهارت بالايي در زمينه مراقبت از اين بيماران را داشته باشد.

خدمات پرستار بيمار رواني يكي از خدماتي است كه موسسه پرستاري مهرگان نو با استفاده از كادر درمان خوب و حرفه اي و در جهت رفاه بيشتر خانواده ها ارائه مي دهد.

پرستار بيمار زخم بستر
زخم بستر در نتيجه فشار ممتد و طولاني مدت بر پوست ايجاد مي شود. زخم بستر اغلب در نقاطي از بدن ايجاد مي شود كه پوست روي برجستگي استخواني قرار گرفته است مثل كتف ها، جناغ، آرنج ها، زير باسن، زير زانو و پاشنه.

زخم بستر عموما در افرادي ايجاد شود كه مدت زمان طولاني را در يك موقعيت مي گذرانند و توانايي تغيير وضعيت خود را ندارند.

پرستار بيمار زخم بستر بايد وضعيت تغذيه بيمار را چك كند.

پرستار بيمار سرطاني
ابتلا به بيماري سرطان يكي از شايع ترين علل مرگ و مير در دنياست. اين بيماري علاوه بر حمايت هاي درماني نياز به حمايت عاطفي و انرژي بسياري جهت مقابله دارد.

به همين دليل خانواده ها تلاش مي كنند تا بهترين شرايط را براي عزيزانشان فراهم نمايند. 

مراقبت و نگهداري از بيماران سرطاني امري بسيار مهم مي باشد در واقع پرستار بيمار سرطاني به معني كمك به تقويت بنيه جسمي ، روحي و معنوي بيمار است. 

پرستار بيمار سكته مغزي
 سكته يك آسيب مغزي است كه باعث ايجاد اختلال جريان خون در بخشي از مغز مي‌شود.

با افزايش تعداد سكته هاي مغزي در كشور راهكارهاي مراقبتي پس از سكته براي بيماران از اهميت بسيار بالايي برخورداراست.

مراقبت و پرستاري از بيمار نيازمند آگاهي و دانش است. لازم است پرستار بيمار سكته مغزي وضعيت فرد را به طور منظم كنترل كند زيرا نقش مهمي در بهبود فرآيند بيماري دارد.

پرستار بيمار سكته قلبي
بيماري قلبي يكي از شايع ترين بيماري ها در عصر حاضر است. افراد بدلايل مختلف مجبورند براي تامين معاش خود و عزيزانشان مشغول به كار شوند و فشار و استرس ناشي از كارهاي سخت و طاقت فرسا سبب افزايش روند اين بيماري در بين اشخاص شده است.

مراقب و پرستار بيمار سكته قلبي مسئوليت مهم و حساسي مي باشد چرا كه اين افراد نيازمند دقت و توجه در زمينه هاي مختلفي مي باشند.

پرستار بيمار فشار خون
فشار خون يكي از بيماري هايي است كه بيشتر افراد به آن مبتلا مي شوند. اندازه گيري فشار خون يكي از راه هاي تشخيص سلامت فرد مي باشد.

فشار خون بالا ، شخص را آماده ابتلا به سكته مغزي و سكته قلبي مي كند. 

موسسه مهرگان نو، خدماتي را تحت عنوان پرستار بيمار فشار خون در منزل به شما عزيزان ارائه مي دهد. اين مراقبين وظيفه حفظ و مراقبت از بيماران فشار خون بالا را به عهده دارند و هم چنين به نكات درماني بيماري توجه بيشتري دارند و اين نكات را براي فرد برنامه ريزي مي كنند تا فرد هرچه سريعتر سلامتي خود را بازيابد.

پرستاري از بيماران لوسمي
بيماري لوسمي يكي از سرطان هاي مربوط به سلول هاي سفيد خون در مغز استخوان يا بافت هاي غدد لنفاوي مي باشد. اين سلول ها تكثير پيدا مي كنند، داخل بافت جمع مي شوند و به داخل جريان خون مي ريزند و نهايتا ساير بافت ها را نيز درگير مي كنند.

موسسه پرستاري مهرگان نو علاوه بر بهره مندي از پرستاران آموزش ديده براي بيماران لوسمي ، خدمات پرستار بيمار لوسمي را نيز با بهترين كادر درماني و تجهيزات نوين ارائه ميدهد.

شرايط استخدام پرستار بيمار در منزل

براي استخدام پرستار در منزل حتما از طريق مراكز ارائه دهنده خدمات پرستاري در منزل كه با مجوز وزارت بهداشت و آموزش پزشكي فعاليت مي كنند اقدام كنيد.

مراكز معتبر را بيابيد و خدمات آنها را با يكديگر مقايسه كنيد. با توجه به اينكه احتمال تغيير در وضعيت سلامتي بيمار در طول شبانه روز وجود دارد ترجيحا از مراكزي كه خدمات شبانه روزي ارائه مي دهند استفاده كنيد.

در زمان استخدام پرستار براي بيمار بايد به نكات مهمي مثل تجربه كاري پرستار، برخورد پرستار با بيمار، قابل اعتماد بودن پرستار، اولويت دادن نيازهاي بيمار، آمادگي پرستار براي موقعيت هاي اضطراري توجه ويژه داشته باشيد.

موسسه پرستاري مهرگان نو با پشتيباني 24 ساعته از زمان انعقاد قرارداد تا انتهاي آن در كنار شماست تا بهترين خدمات را براي شما فراهم كند.

منبع

https://mehreganno.com/post/2/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/20 ساعت: ۲۲ توسط:1sogand :